IZMANTOŠANAS NOTEIKUMI


 

  1. IEVADA NOTEIKUMI
    1. Šie Izmantošanas noteikumi nosaka tiesības un pienākumus starp tirdzniecības uzņēmumu “Inspigroup s.r.o.”, kas reģistrēts adresē Újezd 450/40, 118 00 Praha 1 - Malá Strana, Čehijā un kura uzņēmuma reģistrācijas Nr. ir 24263532 (turpmāk tekstā – Pakalpojumu sniedzējs) un citas personas, kas ir vietnes Glami.lv pakalpojumu lietotāji (turpmāk tekstā – Lietotājs) un rodas no pakalpojumu līgumiem (turpmāk tekstā – Pakalpojumu Līgums), kas noslēgti caur Pakalpojumu sniedzēja interneta vietni, izmantojot interneta adresi glami.lv (turpmāk tekstā – Tīmekļa vietne) vai caur sociālo tīklu Facebook. Izmantošanas noteikumi turpmāk nosaka tiesības un pienākumus, kas saistīti ar Domodi pakalpojumu izmantošanu, tīmekļa vietnes un citām saistītām tiesiskajām attiecībām.
    2. Pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs mainīt vai papildināt Izmantošanas noteikumus. Izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas tīmekļa vietnē.
  2. PAKALPOJUMU LĪGUMA SATURS
    1. Pakalpojumu līgumā Pakalpojumu sniedzējs apņemas iekļaut Lietotāju Glami sistēmā. Lietotājs apņemas sniegt derīgus personas datus par sevi (skat. 8. un 9. iedaļa).
  3. PAKALPOJUMU LĪGUMA NOSLĒGŠANA
    1. Pakalpojumu līgums tiek noslēgts, ievadot Lietotāja e-pasta adresi Tīmekļa vietnē vai Lietotājam piesakoties caur savu Facebook profilu. Izmantošanas noteikumu nolūkos e-pasta adresi, ko norāda Lietotājs, uzskata par pareizu. Lietotājs piekrīt, ka Pakalpojumu sniedzējs varētu sākt pakalpojumu sniegšanu balstoties uz Pakalpojumu līgumu uzreiz pēc Līguma noslēgšanas. Lietotājs piekrīt attālinātās komunikācijas līdzekļu izmantošanai, noslēdzot Pakalpojumu līgumu. Jebkādas izmaksas, ko radījis Lietotājs saistībā ar attālinātās komunikācijas līdzekļu izmantošanu Pakalpojumu līguma noslēgšanai (piemēram, interneta savienojuma izmaksas), sedz Lietotājs.
  4. PAKALPOJUMA NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
    1. Pakalpojumu sniedzējam nav jānodrošina pakalpojuma sniegšana, ja aizkavēšanās saistībā ar pakalpojuma izpildi notiek Lietotāja vai citu personu dēļ. Pakalpojumu sniedzējam nav jānodrošina pakalpojuma sniegšana, ja rodas elektropadeves traucējumi, nepilnības datu tīklā  vai nepārvaramas varas (Force Majeure) apstākļi.
    2. Kad tiek sniegti pakalpojumi, var gadīties dīkstāves, īslaicīgi ierobežojumi, traucējumi vai  kvalitātes pasliktināšanās.
  5. PAKALPOJUMU SNIEDZĒJA ATBILDĪBA PAKALPOJUMU DEFEKTU, SŪDZĪBU GADĪJUMĀ
    1. Pušu tiesības un pienākumus, kas ir Pakalpojumu sniedzēja atbildība par pakalpojumu defektiem, nosaka vispārēji piemērojamā juridiski saistošā regula, proti, grozītā Civilkodeksa noteikumu Akta Nr. 40/1964 Coll.,499. iedaļa (Turpmāk tekstā - Civilkodekss). Lietotājs izmanto savas tiesības, kas izriet no Pakalpojumu sniedzēja atbildības pakalpojumu defektu gadījumā, saziņai ar Pakalpojumu sniedzēju, rakstot e-pastu uz kontaktos norādīto e-pasta adresi (12.4. ied.).
  6. PAKALPOJUMU IZMANTOŠANA
    1. Pakalpojumi ir pieejami tikai Lietotājam. Bez Pakalpojumu sniedzēja iepriekšējas piekrišanas Lietotājs nav tiesīgs atļaut jebkurām trešajām pusēm izmantot pakalpojumus.
    2. Saistībā ar pakalpojumiem Lietotājs nedrīkst izmantot jebkāda veida mehānismus, rīkus, programmatūras vai darbības, kam ir vai varētu būt kāda negatīva ietekme uz Pakalpojumu sniedzēja aprīkojuma, interneta drošības vai citu interneta lietotāju darbību.
    3. Lietotājs neiesaistās aktivitātēs, kas varētu nobloķēt vai ierobežot Pakalpojumu sniedzēja servera darbību, kur tiek sniegti pakalpojumi, uzbrukt serverim jebkādā citā veidā vai arī palīdzēt trešajām personām ar šādu rīcību. It īpaši Lietotājs nenoslogo Pakalpojumu sniedzēja serveri, kur tiek sniegti pakalpojumi, ar automātiskiem pieprasījumiem.
  7. CITAS PUŠU TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
    1. Lietotājs apzinās, ka uz jebkuru programmatūru, ko ietver Tīmekļa vietne, ir attiecināmas autortiesības. Lietotājs garantē, ka neveiks jebkādas darbības, kas varētu pieļaut to, ka Lietotājs vai trešās personas iejaucas vai izmanto bez autorizācijas programmatūras, kuru īpašuma tiesības vai izmantošanas tiesības pieder Pakalpojumu sniedzējam.
    2. Attiecībā uz Lietotāju Pakalpojumu sniedzējs nav saistīts ar jebkādiem rīcības kodeksiem tādā nozīmē, kā noteikts Civilkodeksa 53.a panta 1. daļā.
  8. PRIVĀTUMA POLITIKA UN PIEKRIŠANAS SNIEGŠANA KOMERCIĀLO PAZIŅOJUMU IZSŪTĪŠANAI
    1. Lietotāja, kurš ir fiziska persona, personas dati ir aizsargāti saskaņā ar grozīto Personas datu aizsardzības Likumu Nr. 101/2000 Coll.
    2. Lietotājs, kurš ir fiziska persona, piekrīt, ka tiek apstrādāti šādi viņa personas dati: e-pasta adrese, dzīvesvietas ciems/pilsēta, intereses, kas uzskaitītas Domodi pakalpojumā, pamata dati, ko sniedz Facebook vietne, draugu saraksts Facebook vietnē un Lietotāja e-pasta adrese no Facebook konta (turpmāk tekstā viss kopā – Personas dati).
    3. Lietotājs sniedz piekrišanu Pakalpojumu sniedzējam par Lietotāja Personas datu apstrādi, lai nodrošinātu, ka tiek izpildīti pienākumi, kas noteikti Pakalpojumu līgumā, kā arī par Pakalpojumu sniedzēja komerciālo paziņojumu izsūtīšanu.
    4. Var gadīties, ka Pakalpojumu sniedzējs uztic Personas datu apstrādi trešajai personai – datu apstrādātājam.
    5. Lietotājs apzinās, ka ir jāsniedz precīza un korekta informācija par personas datiem un nekavējoties jāinformē Pakalpojumu sniedzējs par jebkādām izmaiņām tajos.
    6. Personas dati tiek apstrādāti nenoteiktu laika periodu. To apstrāde var tikt īstenota elektroniski, automatizētā veidā vai arī drukātā, neautomatizētā veidā.
    7. Lietotājs apstiprina, ka personas dati, ko Lietotājs sniedz, ir pareizi un ka viņš ir informēts par to, ka personas datu uzglabāšana ir brīvprātīgs lēmums. Lietotājs apstiprina, ka viņš ticis informēts par to, ka viņam ir tiesības atsaukt piekrišanu tam, ka Pakalpojumu sniedzējs apstrādā viņa datus, nosūtot rakstisku paziņojumu uz Pakalpojumu sniedzēja adresi.
    8. Ja Lietotājs tic, ka Pakalpojumu sniedzējs vai apstrādātājs (8.4. ied.) apstrādā viņa datus tādā veidā, kas ir pretējs, lai aizsargātu Lietotāja privāto un personisko dzīvi, vai pārkāpjot likumus, it īpaši, ja viņa personas dati nav korekti to apstrādes nolūka dēļ, tad Lietotājs var:
      • Pakalpojumu sniedzējam vai apstrādātājam lūgt izskaidrojumu par radušos situāciju;
      • Pakalpojumu sniedzējam vai apstrādātājam lūgt izlabot radušos situāciju. Tas varētu ietvert konta bloķēšanu, pārveidošanu, papildināšanu vai atbrīvošanu no personas datiem. Ja Lietotāja pieprasījums saistībā ar iepriekšējo teikumu ir pamatots, tad Pakalpojumu sniedzējs vai apstrādātājs nekavējoties novērš radušos problēmu. Ja Pakalpojumu sniedzējs vai apstrādātājs nespēj izpildīt šo pieprasījumu, Lietotājam ir tiesības sazināties personīgi ar Personas datu aizsardzības biroju. Šis noteikums neierobežo Lietotāja tiesības sazināties personīgi šī konteksta sakarā ar Personu datu aizsardzības biroju.
    9. Ja Lietotājs lūdz informāciju par savu personas datu apstrādi, Pakalpojumu sniedzējam šī informācija Lietotājam ir noteikti jāsniedz. Pakalpojumu sniedzējam ir tiesības pieprasīt samērīgu samaksu par informācijas sniegšanu saskaņā ar iepriekšējo teikumu. Tomēr šāda veida samaksai nav jāpārsniedz izmaksas, kas ir nepieciešamas informācijas sniegšanai.
    10. Lietotājs piekrīt, ka Pakalpojumu sniedzējs uz Lietotāja adresi sūtīs informāciju un komerciālos paziņojumus, kas ir saistīti ar Pakalpojumu sniedzēja piedāvātajiem pakalpojumiem vai darbības veidu.
  9. PAKALPOJUMU LĪGUMA ANULĒŠANA
    1. Lietotājam, kurš ir patērētājs grozītā Civilkodeksa Akta Nr. 40/1964 Coll. 52. ied. 3. punktā (turpmāk tekstā – Civilkodekss), saskaņā ar Civilkodeksa 53. ied. 8.A punktu ir tiesības atteikties no Pakalpojumu Līguma, nosūtot pieprasījumu par pakalpojumu izmantošanas atcelšanu no e-pasta adreses, ko Lietotājs norādījis šī Līguma noslēgšanas laikā.
  10. TĪMEKĻA VIETNES IZMANTOŠANA
    1. Lietotājs vai arī jebkura cita persona, kas izmanto Tīmekļa vietni, atzīst, ka bez Pakalpojumu sniedzēja iepriekšējas rakstiskas atļaujas nav tiesīga izmantot tekstus, grafiskos darbus vai citus objektus, ko var atrast Tīmekļa vietnē un kas ir aizsargāti ar autortiesībām.
    2. Lietotājs piekrīt, ka tas drīkst tikai izvietot šādu saturu Tīmekļa vietnē, ko radījis Lietotājs vai kuras autors ir devis piekrišanu Lietotājam saturu Tīmekļa vietnē padarīt pieejamu caur Tīmekļa vietni. Lietotājs garantē, ka, izvietojot un veidojot Tīmekļa  vietnē pieejamu saturu, netiek pārkāptas trešās puses autortiesības vai citas tiesības un vispārējie saistošie tiesību akti.
    3. Akta Nr. 480/2004 Coll. 5. ied. noteiktajos apjomos konkrētajiem sabiedrības pakalpojumiem un šī noteikuma sakarā Pakalpojumu sniedzējs nav atbildīgs par jebkāda veida lietotāju veiktajām darbībām.
    4. Izmantojot Pakalpojumu sniedzēja Tīmekļa vietni (serveri), Lietotājs nav tiesīgs izmantot mehānismus, programmatūru vai veikt citas darbības, kas var vai varētu radīt negatīvu ietekmi uz Tīmekļa vietnes vai servera darbību.
    5. Lietotājs ir tiesīgs publicēt informāciju Tīmekļa vietnē. Tajā jo īpaši ietilpst komplektu radīšana (kolāžas), kolekcijas, attēlu augšupielādēšana un komentāru publicēšana (turpmāk tekstā – Ieguldījums). Ieguldījums pauž autora viedokli, taču nepauž Pakalpojumu sniedzēja viedokli. Pakalpojumu sniedzējs nav atbildīgs par Ieguldījumā sniegtās informācijas patiesumu un par šādas informācijas atbilstību tiesiskajiem noteikumiem.
    6. Pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs bez pamatojuma atteikties no jebkura Ieguldījuma.
    7. Pēc publicēšanas Ieguldījums nonāk Pakalpojumu sniedzēja īpašumā un tā autors tādējādi nodod viņam tiesības saistībā ar šāda veida Ieguldījuma, pat ja tas ir uzskatīts par Darbu saskaņā ar Aktu Nr. 121/2000 Coll., autortiesībām: izmantot, pārveidot, kopēt, izplatīt, nodot tālāk, publiski īstenot, reproducēt, publicēt, licencēt, nosūtīt vai pārdot  jebkuru paziņojumu, kā arī  radīt atvasinātus darbus no tiem vai licencēt neierobežotas tiesības trešajām personām, lai izmantotu jebkuras iepriekšminētās tiesības, kas piešķirtas attiecībā uz šādiem Ieguldījumiem.
    8. Publicējot Ieguldījumu, Lietotājs atsakās no jebkādām tiesībām uz atlīdzību un atzīst, ka neierobežos veidu, kādā Lietotāja publicētie Ieguldījumi tiek izmantoti.
    9. Lietotājam nav tiesību uz jebkāda veida atlīdzību par Ieguldījuma publicēšanu.
    10. Pakalpojumu sniedzējs ir tiesīgs trešajām personām piešķirt tiesības izmantot Ieguldījumus (kā ekskluzīvus vai neekskluzīvus).
  11. BEIGU NOTEIKUMI
    1. Ja attiecībām, kas saistītas ar Tīmekļa vietnes izmantošanu vai tiesiskajām attiecībām, kas nodibinātas ar Pakalpojumu līgumu, ir starptautisks (ārvalstu) raksturs, tad Puses piekrīt, ka šīs attiecības nosaka Čehijas valsts tiesību akti.
    2. Jebkuri strīdi, kas radušies no šī Līguma vai tā dēļ, tiek risināti ar Latvijas Šķīrējtiesas, kas piesaistīta Čehijas Republikas Ekonomikas kamerai un Čehijas Republikas Lauksaimniecības kamerai (turpmāk tekstā – Šķīrējtiesa) kolēģijas galējo likumīgumu saistībā ar tās Šķīrējtiesas noteikumiem, tiešsaistē saistībā ar Īpašajiem Šķīrējtiesas noteikumu grozījumiem, kas paredzēti tiešsaistes procedūrām. Šķīrējtiesas kolēģijā ietilpst trīs (3) šķīrējtiesneši. Šķīrējtiesas procedūras notiek Prāgā. Šķīrējtiesas procedūras tiek rīkotas čehu valodā. Katra Puse nolīgst vienu (1) šķīrējtiesnesi no šķīrējtiesnešu saraksta, ko sastādījis Šķīrējtiesas sekretārs. Divi (2) šķīrējtiesneši, kurus nolīgušas puses, norīko šķīrējtiesas kolēģijas priekšsēdētāju, kurš nav iekļauts sastādītajā šķīrējtiesnešu sarakstā. Ja Pusēm neizdotos nolīgt šķīrējtiesnešus trīsdesmit (30) dienu laikā kopš Tiesas lūguma to izdarīt, kā arī, ja nolīgtie šķīrējtiesneši nespētu norīkot šķīrējtiesas kolēģijas priekšsēdētāju četrpadsmit (14) dienu laikā kopš viņu norīkošanas, tad šķīrējtiesas kolēģijas šķīrējtiesnešus vai priekšsēdētāju norīkos Šķīrējtiesas priekšsēdētājs.
    3. Pakalpojumu līgumu, ieskaitot Uzņēmējdarbības noteikumus un nosacījumus, elektroniskā formā uzglabā Pakalpojumu sniedzējs. Līgums publiski nav pieejams.
    4. Pakalpojumu sniedzēja kontakti. Adrese: Praha 1 - Malá Strana, Újezd 450/40, PSČ 11800, Čehija, e-pasta adrese: info@glami.lv.

Prāgā. Datums: 01.10.2013.